Bestel uw tickets eenvoudig online

Verzenden & retouren

De VSM verzendt de tickets die u bestelt in de webwinkel per E-mail. Wij verzoeken u om dit document te printen en mee te nemen op de dag van vertrek. Aan de hand van dit document kunnen wij u, wanneer het gaat om bijvoorbeeld een lunchrit of diner, eenvoudig naar de juiste zitplaats begeleiden in onze rijtuigen. Bij dagkaarten voor alleen de stoomtrein of de Veluwe IJssel Boemel krijgt u geen plaats toegewezen, deze kunnen ook niet gereserveerd worden, u kunt gewoon een plaats uitzoeken in een van de rijtuigen.

Het ticket ontvangt u per E-mail op het adres dat u in onze webwinkel heeft doorgegeven. Normaal gesproken zal het ticket direct verzonden worden. Het ticket vindt u als bijlage bij de bevestiging die u ontvangt na afronden van de reservering.
Heeft u geen mail ontvangen maar wel besteld en betaald, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via het mailadres winkel@stoomtrein.org of gebruik het contactformulier.

Retour sturen van een E-ticket is niet mogelijk, mocht u gereserveerd hebben en willen annuleren kijk op onze pagina met de algemene voorwaarden.